Pisarz Jabez Stone cierpi na chroniczny brak sukcesów. Mieszka w małym mieszkanku, nikt nie chce wydać jego powieści, a kontakty z kobietami to pasmo porażek. Kiedy jeden ze znajomych pisarzy sprzedaje prawa do kolejnej książki za 190 tysięcy dolarów, zdesperowany Jabez obiecuje w zamian za sukces oddać duszę diabłu. Zgodnie z hasłem „mówisz – masz” w chwilę po tym do drzwi pisarza-nieudacznika puka… diabeł. Nawiasem mówiąc, diabeł o bardzo specyficznej powierzchowności. Szybko finalizują kontrakt – przez dziesięć lat Jabez będzie pławił się w blasku sławy i w luksusie, a później zapłaci za to swoją duszą. No i faktycznie – jego powieści zaczynają sprzedawać się jak ciepłe bułeczki, na koncie przybywa zer, a życie erotyczne rusza pełną parą. Dziesięć lat mija niepostrzeżenie… [opis dystrybutora dvd]
Mroczne Oczy Ekranu: Co Kryje Się za Vizjerem Seriali i Filmów?
Telewizja i filmy towarzyszą nam na co dzień. Często nie zastanawiamy się, co stoi za wizualnym światem, który oglądamy. W tym rozdziale odkryjemy tajemnice mrocznych oczu ekranu.
Siła ObrazuEkran to okno do innej rzeczywistości. Każdy kolor, każdy cień ma znaczenie. Reżyserzy używają obrazów, by wywołać emocje. Niekiedy są one jasne i radosne, innym razem ciemne i melancholijne.
\”Obraz potrafi mówić więcej niż tysiąc słów.\”
Technologia a EmocjeDzięki technologii możemy poczuć się jak w środku akcji. Efekty specjalne sprawiają, że niemożliwe staje się możliwe.
Element Technologiczny | Zastosowanie |
Efekty CGI | Kreują fantastyczne światy |
Dźwięk przestrzenny | Pozwala usłyszeć każdy szept lub huk z oddali |
Kolorystyka HDR | Nadaje obrazom żywe kolory i głębię kontrastu |
Ciemna Strona Historii - Tajemnicze postacie: Bohaterowie o skomplikowanej przeszłości przyciągają widzów.
- Mroczna atmosfera: Tworzy napięcie i oczekiwanie na rozwój akcji.
- Niespodziewane zwroty: Zaskakujące momenty trzymają nas na krawędzi fotela.
Zrozumienie tego wszystkiego pozwala lepiej docenić wysiłek twórców filmowych. Za każdym ujęciem kryje się historia pełna pasji i kreatywności.